1) Hoe kan ik bestellen?

Bestellen kan eenvoudig door het formulier in te vullen. In het formulier maak je ook direct de keuze voor de maat van het bed, de kleur en jouw gewenste huurtermijn. De maandprijs zie je eronder ook direct mee wijzigen. Onverhoopt toch op een verkeerde maat gedrukt? Geen probleem! Wij nemen namelijk in alle gevallen binnen 1 werkdag contact met je op, om je bestelling nog eens rustig te doorlopen en eventueel te wijzigen indien je dit wenst.

2) Wat ga ik maandelijks betalen?

Je termijnbedrag kun je terugzien in de productomschrijving (tabel) en ook als je je wensen hebt ingegeven in het formulier. Onderaan wijzigt het maandbedrag automatisch mee als je bijvoorbeeld een andere maat selecteert.

3) Zijn er andere extra kosten, zoals aanmeldkosten?

Er zijn geen extra kosten. Je betaalt alleen het gecommuniceerde maandbedrag.

4) Hoe werkt de levering?

Zodra we je bed verzendklaar hebben gemaakt nemen we telefonisch contact met je op voor het plannen van een leverafspraak. Belangrijk om te weten is dat we een aantal gegevens met je doornemen voordat we kunnen beginnen met het plaatsen en monteren van je bestelling. De punten staan hieronder alvast opgenomen, geen zorgen ze komen daarna nog meerdere keren terug. Bijvoorbeeld in de bevestigingsmail van onze klantenservice.

Bij levering controleren onze chauffeurs onderstaande gegevens:
> geldig legitimatiebewijs (rijbewijs is geen geldig legitimatiebewijs)
> compleet bankafschrift (alle pagina’s van 1 maand)
> laatste loonstrook of laatste uitkering

Verder dien je zelf aanwezig te zijn bij levering, in verband met het tekenen van de overeenkomst.

De chauffeurs zullen eerst de bovenstaande gegevens doornemen, het contract tekenen en van alle onderdelen foto’s maken voor kantoor.

Direct daarna kunnen ze aan de slag met het klaarmaken van je bed!

5) Geven jullie garantie op producten?

Ja, wij geven volledige servicegarantie.

6) Hebben jullie een bezoekadres?

Wij hebben geen bezoekadres. Je kunt ons wel dagelijks tijdens kantooruren bereiken op 088 712 90 80 (Kies optie 1), of per e-mail op [email protected]

7) Is de klantenservice van Bedgarant deskundig?

Alle leden van het Bedgarant klantenservice team zijn vriendelijk, behulpzaam en bovenal deskundig. Zij hebben een uitstekende kennis van de producten. Mocht je vragen, ideeën of suggesties hebben, dan kun je altijd met ons bellen. We helpen je namelijk graag bij het maken van de juiste keuze.