Ben je niet tevreden over je bestelling of over de geleverde dienstverlening daarvan ? Meld dit dan hier aan ons. Wij zullen je e-mail binnen maximaal twee werkdagen beantwoorden. Het kan zijn dat de klantenservice telefonisch contact met je opneemt voor meer informatie omtrent de klacht of het product waar je niet tevreden mee bent.

Vermeld in de e-mail naar BedGarant altijd de volgende drie punten:

  • Voor- en achternaam:
  • Bestelde artikel(en):
  • Klacht:

Zichttermijn

Je hebt 14-dagen zichttermijn op de producten uit ons assortiment. Mocht je onverhoopt binnen deze 14 dagen niet tevreden zijn over je product, dan kun je het product retourneren.

Retourneren

Hieronder vind je het stappenplan voor het retourneren van je bestelling:

  • De klantenservice heeft contact gehad betreffend je retouraanvraag.
  • De klantenservice spreekt in overleg een dag af om de chauffeur(s) het product af te laten halen.
  • Het product moet in de originele verpakking zitten. De chaufffeur(s) dienen het product makkelijk mee te kunnen nemen. Losse onderdelen, zoals bedpoten of schroeven, dienen niet bijgeleverd te worden.